به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: عملیات سفت کاری پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر شاهین شهر انجام شده و به زودی عملیات نازک کاری آن آغاز می‌شود. صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفت و گو با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: عملیات سفت کاری پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر شاهین شهر انجام شده و به زودی عملیات نازک کاری آن آغاز می‌شود.

صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با بیان اینکه پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر به مرحله نازک کاری رسیده است، اظهار کرد: این شهرستان دارای ۲ بخش (مرکزی و میمه) است که بخش مرکزی دارای ۳ شهرِ شاهین شهر، گز و گرگاب و بخش میمه دارای شهرهای وزوان، میمه و لایبید است.

وی افزود: در حوزه طرح نهضت ملی مسکن، برای شهر شاهین شهر ۵۲ هزار نفر ثبت نام کردند که پس از انجام بررسی و پالایش های لازم ۱۱ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند و برای آنان تشکیل پرونده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه تا کنون با تلاش های به عمل آمده برای ساخت بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر شاهین شهر تامین زمین شده است، گفت: تامین زمین برای مابقی متقاضیان در دست پیگیری است.

وی بیان کرد: در حال حاضر پروژه ۹۲۰ واحدی شهر شاهین شهر که در قالب ۱۲ بلوک شامل ۱۰ بلوک ۱۲ طبقه و ۲ بلوک ۱۴ طبقه در حال احداث بوده و سفت کاری آن انجام شده است.

حاجی افزود: این پروژه به ۹۲۰ متقاضی واجد شرایط تخصیص داده شده است همچنین مناقصه برای اجرای نازک کاری انجام شده و به لطف خدا به زودی عملیات نازک کاری آن آغاز می شود.