به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از هفته آخر اسفند ماه پذیرش میهمانان نوروزی را خواهیم داشت و پایان اسکان نیز ۱۲ فروردین خواهد بود؛ همچنین میهمانان تحت پوشش بیمه مسافرین خواهد بود. ، مهدی منتجب در جلسه ستاد اسکان اظهار داشت: در نوروز ۱۴۰۲ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از هفته آخر اسفند ماه پذیرش میهمانان نوروزی را خواهیم داشت و پایان اسکان نیز ۱۲ فروردین خواهد بود؛ همچنین میهمانان تحت پوشش بیمه مسافرین خواهد بود.

، مهدی منتجب در جلسه ستاد اسکان اظهار داشت: در نوروز ۱۴۰۲ با برنامه‌ریزی های انجام شده پذیرای ۳۵۰ هزار نفر از هموطنان بودیم و در تعطیلات تابستانی نیز میزبان ۱۸۰ هزار مسافر در استان اصفهان بودیم.

وی با اشاره به اینکه مطابق با نظرسنجی ها اسکان نوروزی استان اصفهان رضایتمندی مسافران را در پی داشت، ادامه داد: امسال هم مانند سال گذشته ۶۰۰ مدرسه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است و در مجموع در ۷۰۰۰ فضا از قبیل مدارس، خوابگاه‌ها و فضاهای تفریحی میزبان مسافران نوروزی خواهیم بود.

منتجب با بیان اینکه در سال جاری همزمانی ماه رمضان رمضان را با عید نوروز خواهیم داشت و این مسئله، باعث ایجاد محدودیت های در این زمینه خواهد شد اذعان داشت: انتظار داریم اطلاع‌رسانی ویژه‌ای در خصوص شأن روزه داری صورت گیرد.

رئیس ادارۀ رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: مدارس برای اسکان به صورت الف و ب درجه بندی شده اند و در صورت نیاز هنرستان ها را نیز به چرخه اسکان اضافه خواهیم کرد.

وی از انجام هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها و برگزالری جلسات توجیهی با نیروهای خدماتی سخن گفت و تصریح کرد: ستاد اسکان در استان اصفهان یک ستاد اسکان مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش و ۶ ستاد در نواحی و مناطق دارد که در مجموع ۴۲ ستاد در سراسر استان خواهیم داشت.

منتجب با اشاره به اینکه ستادهای اسکان در نقاط ورودی شهر در نظر گرفته شده اند و از هفته آخر اسفندماه پذیرش میهمانان نوروزی را خواهیم داشت، ادامه داد: پایان اسکان نیز ۱۲ فروردین خواهد بود؛ همچنین میهمانان تحت پوشش بیمه مسافرین خواهد بود.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: سال گذشته با تلاش‌های انجام شده، رتبه دوم اسکان کشور را کسب کردیم که از مدیران مدارس تقدیر و تشکر می‌کنیم .

منتجب تاکید کرد: موضوع حامل های انرژی باید در مدارس ستاد اسکان به صورت خاص دیده شود و مدیران مدارس تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه تسویه حساب قبوض انرژی را پی‌گیری کنند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان متذکر شد: مدارس دولتی در اولویت هستند و با ازدحام سایر مدارس نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت؛ مدارس غیر دولتی شامل دستورالعمل ستاد اسکان فرهنگیان نخواهد بود.

وی ابراز داشت: کلیه درمانگاه های فرهنگیان در ایام نوروز به صورت شیفت آماده خدمت رسانی به فرهنگیان عزیز خواهد بود.