به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: ۲ سارقی که اقدام به سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در سطح این شهرستان می کردند با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت دستگیر شدند. سرهنگ بهزاد ثابت راسخ پلیس بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های مخابراتی در محلات […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: ۲ سارقی که اقدام به سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در سطح این شهرستان می کردند با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ پلیس بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های مخابراتی در محلات شاهین شهر که موجب قطعی تلفن، اینترنت خانگی و نارضایتی شهروندان شده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران کلانتری ۱۱ شاهین شهر با جمع آوری سرنخ های موجود و اقدامات تخصصی خود موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و  پس از هماهنگی با مرجع قضایی آن ها را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف چندین متر کابل مخابراتی مسروقه و اموال مسروقه دیگر به همراه مقادیری مواد افیونی در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۱ فقره سرقت، شامل ۸  فقره سرقت کابل های مخابراتی و ۳ فقره سرقت سیم های برق منازل نیمه ساز اعتراف کردند.