به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از اجرای طرح پاک‌سازی حاشیه پل خواجو از قلیان‌فروشان خبر داد. ، مصطفی مرادیان‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان پیرو مطالبات مردمی و برابر ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مبنی بر حفظ بهداشت عمومی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از اجرای طرح پاک‌سازی حاشیه پل خواجو از قلیان‌فروشان خبر داد.

، مصطفی مرادیان‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان پیرو مطالبات مردمی و برابر ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مبنی بر حفظ بهداشت عمومی شهر، جلوگیری از سد معبر و استفاده غیرمجاز از پارک‌ها برای عرضه قلیان، طرح پاک‌سازی حاشیه پل خواجو از قلیان‌فروشان را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه این طرح به‌منظور رفاه حال خانواده‌ها، همچنین کاهش ناهنجارهای اجتماعی اجرا شد، افزود: با توجه به تذکرها و اخطارهای متعدد به دلیل تمکین نکردن از قانون توسط عرضه‌کنندگان قلیان در حاشیه زاینده‌رود، با انجام طرح ویژه پاک‌سازی حاشیه از دست‌فروشان و برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان، ۱۰۰ عدد قلیان و ادوات مربوطه توسط مأموران اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان جمع‌آوری و به انبارهای مربوطه منتقل شد.