به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان یازدهم بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۰ در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، پاسخگوی مطالبات مردمی خواهد بود. ، کریم زارع صبح روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ الی ۱۰ میهمان سامانه تلفنی سامد خواهد بود. پاسخگویی سریع و بی‌واسطه به مردم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان یازدهم بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۰ در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، پاسخگوی مطالبات مردمی خواهد بود.

، کریم زارع صبح روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ الی ۱۰ میهمان سامانه تلفنی سامد خواهد بود.

پاسخگویی سریع و بی‌واسطه به مردم و تلاش برای کارآمدی بیشتر، همواره مورد تاکید این نهاد بوده است و سامانه سامد درگاهی است که پیشبرد امور به نفع اقشار جامعه و از سوی دیگر اثربخشی و کارآمدی بیشتر نظام خدمت‌رسانی را دنبال می‌کند.

در این سامانه، مردم بدون واسطه با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱، مشکلات و خواسته‌های خود را با مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کدرهگیری، نتیجه مطالبات خود را پیگیری می‌کنند.

گفتنی است؛ کمیته امداد استان اصفهان در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نیز با برپایی میزهای خدمت در سراسر استان به صورت حضوری و چهره به چهره به درخواست ها و مشکلات مراجعه کنندگان پاسخ خواهد داد.