به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از پاسخگویی به بیش از ۹۵ هزار و ۵۰۰ مورد تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ شرکت، طی سال ۱۴۰۲ خبر داد. ابوالقاسم عسکری با اشاره به پاسخگویی به بیش از ۹۵ هزار و ۵۰۰ مورد تماس تلفنی توسط واحد امداد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از پاسخگویی به بیش از ۹۵ هزار و ۵۰۰ مورد تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ شرکت، طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

ابوالقاسم عسکری با اشاره به پاسخگویی به بیش از ۹۵ هزار و ۵۰۰ مورد تماس تلفنی توسط واحد امداد این شرکت در سال گذشته گفت: از مجموع ۹۵ هزار و ۵۸۰ تماس گرفته شده با مرکز ۱۹۴ شرکت گاز استان اصفهان در سال گذشته، ۳۶ هزار و ۶۳۵ مورد تماس عملیاتی و ۵۸ هزار و ۹۴۱ مورد تماس غیر عملیاتی بوده است.

وی درباره اولویت تماس ها گفت: این تماس ها در سه سطح عادی، فوری و خیلی فوری تقسیم می شوند که از این تعداد بیش از ۲۷ هزار و ۳۰۰ تماس عادی، ۸ هزار و ۲۰۰ تماس فوری و ۵۹۵ تماس، جزء تماس های خیلی فوری بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: سامانه ۱۹۴ علاوه بر امداد خودرویی با بهره گیری از نیروهای امداد موتورسوار، باتوجه به ترافیک موجود در برخی از مناطق کلان شهر اصفهان، زمان امدادرسانی را به حداقل ممکن رسانده است که این اقدام ارزشمند احتمال بروز خطرات را به طور چشمگیری کاهش داده است.

عسکری ادامه داد:به منظور رسیدن سریع به محل حادثه در کوتاهترین زمان ممکن، تمامی خودروها و موتورهای امدادی مجهز به سیستم های نوین می باشند که تمام فعالیت های آنها از طریق مرکز پیام ۱۹۴، رصد و گزارش کار آنها بصورت آنلاین در سیستم ثبت می گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریت های گاز ۱۹۴ در تمام ساعات شبانه روز به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به مشترکین محترم گاز طبیعی هستند.