به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد تحقق وعده احداث مرکز جشنواره‌های هنری فجر از واگذاری زمین برای این کار خبر داد.   ، محمدمهدی اسماعیلی  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد تحقق وعده احداث مرکز جشنواره‌های هنری فجر از واگذاری زمین برای این کار خبر داد و گفت: تمام […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد تحقق وعده احداث مرکز جشنواره‌های هنری فجر از واگذاری زمین برای این کار خبر داد.

 

، محمدمهدی اسماعیلی  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد تحقق وعده احداث مرکز جشنواره‌های هنری فجر از واگذاری زمین برای این کار خبر داد و گفت: تمام پیش‌بینی‌ها انجام شده که به زودی کار سفارش طرح را به صورت ملی خواهیم داشت.

 

در حاشیه مراسم نکوداشت حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان در جمع خبرنگاران درباره تحقق وعده احداث مرکز جشنواره‌های هنری فجر گفت: واگذاری زمین در حال انجام است و تمام پیش‌بینی‌ها نیز انجام شده که به زودی کار سفارش طرح را به صورت ملی خواهیم داشت.

 

وی افزود: طرح این کار بسیار مهم است چرا که باید یک طرح فاخر ایرانی و اسلامی باشد که برای سالیان سال و حتی ده‌ها و قرن‌ها به عنوان نماد معماری عصر حاظر بماند.