به گزارش حضور آنلاین؛ کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان از ورود سامانه ضعیف بارش از روز شنبه به استان اصفهان خبر داد. زهرا سیدان گفت: روز شنبه با  ورود سامانه ضعیف بارش به استان بارش‌های پراکنده در مناطق غرب، جنوب در استان پیش بینی می‌شود. وی با اشاره به پایداری شرایط جوی تا پایان […]

به گزارش حضور آنلاین؛ کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان از ورود سامانه ضعیف بارش از روز شنبه به استان اصفهان خبر داد.

زهرا سیدان گفت: روز شنبه با  ورود سامانه ضعیف بارش به استان بارش‌های پراکنده در مناطق غرب، جنوب در استان پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به پایداری شرایط جوی تا پایان هفته بیان داشت: وضعیت جوی در اکثر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: فعالیت این موج ضعیف بارشی در بسیاری از مناطق استان به ویژه غرب و جنوب خواهد بود و  تا اواسط هفته آینده این بارش ها ادامه دارد.

زهرا سیدان با اشاره به افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دمای هوا در استان گفت: چوپانان با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفرگرمترین و بویین میاندشت با دمای ۷ درجه سانتی‌گراد سردترین مناطق استان اصفهان خواهند بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان اظهار داشت: بیشینه دما در اصفهان امروز به ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.