به گزارش پیداگرنیوز،فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: وحدت و هماهنگی بین نیروهای مسلح باعث به وجود آمدن یأس و نا امیدی در دشمن می شود و به همین جهت نیز همیشه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر وحدت و هماهنگی بین قوای مسلح کشور تاکید داشته و دارند. سردار سید مجتبی فدا در […]

به گزارش پیداگرنیوز،فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: وحدت و هماهنگی بین نیروهای مسلح باعث به وجود آمدن یأس و نا امیدی در دشمن می شود و به همین جهت نیز همیشه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر وحدت و هماهنگی بین قوای مسلح کشور تاکید داشته و دارند.

سردار سید مجتبی فدا در حاشیه نشست تعاملی بین فرماندهان انتظامی و فرماندهان ناحیه های مقاومت بسیج و سپاه با بیان اینکه هر زمان نا امنی به وجود بیاید سپاه، ارتش و فرماندهی انتظامی با هم وارد میدان می شوند و اجاز نمی دهند آرامش مردم بهم بخورد، وحدت و هماهنگی مثال زدنی نیروهای مسلح درکشور را باعث یأس دشمن عنوان کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از سردار میرحیدری، فرمانده انتظامی استان، فرماندهان انتظامی شهرستان ها و معاونان این فرماندهی اظهار داشت: ناحیه های مقاومت بسیج و سپاه ظرفیت بسیار خوبی هستند که پلیس می تواند در زمینه پیش بینی،پیش گیری و کنترل جرایم از آنها استفاده کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) پیش بینی و پیشگیری از جرایم را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: هرچقدر در این زمینه کار کنیم هزینه هایی که برای کنترل و برخورد با جرایم بپردازیم کم می شود و در همین رابطه گشت های رضویون که با هدف پیش بینی و پیشگیری راه اندازی شده نیز بایستی سازماندهی و هدفمند شوند.

وی در ادامه، انسجام، هماهنگی و همکاری فرماندهی انتظامی با بدنه بسیج و سپاه در راستای فراهم کردن شرایط امنیتی بهتر و مطلوب برای مردم را امری بسیار مهم توصیف کرد و اظهار داشت: به همین منظور همایش های فصلی در طول سال برگزار می شود که این نشست نیز در جهت تقویت هرچه بیشتر این هماهنگی ها برگزار شد.

سردار فدا با بیان اینکه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی شبانه روز در تلاشند تا شرایطی فراهم کنند که به امنیت و آرامش مردم خدشه ای وارد نشود افزود: راه های خمت رسانی هرچه بهتر مسئولان به مردم هموار شده و امیدواریم مشکلات و دغدغه های مردم در دولت کنونی که بخش اعظمی از کارش را برای خمت رسانی گذاشته برطرف شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه در عصر کنونی به حضور مردم در صحنه و مشارکت آنان در امنیت، آرامش و آبادانی کشور بیش از دوران دفاع مقدس نیازمندیم گفت: صحنه نبرد دشمن با ما تغییر کرده و امروز از طریق شایعه سازی در فضای مجازی، سیاه نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات، فاصله انداختن بین مردم و مسئولان و ناکارآمدن جلوه دادن نظام به دنبال پیش برد نقشه های خود هستند و بنابراین باید بیش از هر زمانی مردم هوشیار باشند و فریب بازی های سیاسی دشمن را نخورند.