به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: به ۱۶۸ متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن در تیران و کرون زمین واگذار شد. ، مراسم اختصاص زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان و متقاضیان واجد شرایط […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: به ۱۶۸ متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن در تیران و کرون زمین واگذار شد.

، مراسم اختصاص زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان و متقاضیان واجد شرایط برگزار شد.

سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون در این باره اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر، در مراسمی به ۱۶۸ نفر از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن تیران، زمین واگذار شد.

وی با اشاره به واگذاری زمین به ۵۶ نفر از متقاضیان در شهر رضوانشهر، افزود: ساخت و احداث این واحدها گروهی است و پروانه ساخت آن به همت بنیاد مسکن اخذ و پلاک مسکونی تحویل متقاضیان می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون بیان کرد: این شهرستان دارای ۳ شهر تیران، رضوانشهر و عسگران است که در مجموع برای طرح نهضت ملی مسکن این شهرها بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند.

وی گفت: با بررسی و پالایش های بعمل آمده از متقاضیان، افزون بر ۲ هزار و ۹۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال و تا کنون بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند همچنین برای بیش از ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب بعمل آمده و در حال حاضر افزون بر ۳۰۰ متقاضی به پروژه ها تخصیص یافتند.