به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز پنجم مهرماه با میانگین ۸۶ در شرایط سالم و قابل قبول ثبت شده است. وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان استانداری با ۸۰، خیابان ۲۵ آبان با ۹۹، میدان انقلاب با ۷۸، پارک زمزم با ۹۵، خیابان پروین اعتصامی با ۷۰، دانشگاه صنعتی با ۸۳، خیابان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز پنجم مهرماه با میانگین ۸۶ در شرایط سالم و قابل قبول ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان استانداری با ۸۰، خیابان ۲۵ آبان با ۹۹، میدان انقلاب با ۷۸، پارک زمزم با ۹۵، خیابان پروین اعتصامی با ۷۰، دانشگاه صنعتی با ۸۳، خیابان رودکی با ۸۲، رهنان با ۹۳، خیابان زینبیه با ۱۰۰، سپاهان شهر با ۵۳، فرشادی با ۷۹، فیض با ۸۴AQI  درشرایط سالم است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه بزرگراه خرازی با ۱۲۷ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

در حال حاضر شاخص هوا در سجزی با ۷۲ و شاهین شهر با ۷۵ AQI در وضعیت قابل قبول و قهجاورستان با ۱۷۸ ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

امروز  ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله مبارکه، خمینی شهر، زرین‌شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.