به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و هشتم فروردین ماه با میانگین ۷۰ در وضعیت سالم و قابل قبول ثبت شده است. وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان ۶۳، میدان انقلاب ۷۳، پارک زمزم ۶۷، بزرگراه خرازی ۷۲، رهنان ۶۶، خیابان زینبیه ۷۶، خیابان فرشادی ۵۷، بولوار کاوه ۶۴، کردآباد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و هشتم فروردین ماه با میانگین ۷۰ در وضعیت سالم و قابل قبول ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان ۶۳، میدان انقلاب ۷۳، پارک زمزم ۶۷، بزرگراه خرازی ۷۲، رهنان ۶۶، خیابان زینبیه ۷۶، خیابان فرشادی ۵۷، بولوار کاوه ۶۴، کردآباد ۹۹ و ایستگاه ولدان ۵۵ AQI در وضعیت قابل قبول است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه خیابان میرزا طاهر با عدد ۳۲ و سپاهان‌شهر ۴۰ AQI وضعیت پاک و خیابان پروین اعتصامی با عدد ۱۵۶ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

درحال حاضر شاخص هوا در زرین‌شهر با میانگین ۸۸، سجزی با میانگین ۸۴، شاهین‌شهر ۵۵، مبارکه با میانگین ۵۲ در وضعیت قابل قبول و قهجاورستان با میانگین ۱۲۵ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

امروز همچنین ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.