به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز نوزدهم دی ماه با شاخص کیفی ۶۷ درشرایط سالم ثبت شده است. وضعیت کیفی هوا در ایستگاه میرزا طاهر با عدد ۳۳، ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۴۸، میدان انقلاب با ۴۵، خیابان فرشادی با ۴۳، میدان فیض با ۴۱ و سپاهان شهر با ۳۸ در وضعیت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز نوزدهم دی ماه با شاخص کیفی ۶۷ درشرایط سالم ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوا در ایستگاه میرزا طاهر با عدد ۳۳، ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۴۸، میدان انقلاب با ۴۵، خیابان فرشادی با ۴۳، میدان فیض با ۴۱ و سپاهان شهر با ۳۸ در وضعیت سبز و پاک قرار گرفت.‌

در حال حاضر شاخص کیفی هوا همچنین در ایستگاه پایش بلوار کاوه با ۹۰، کردآباد با ۷۴، میدان باهنر با ۶۹، دانشگاه صنعتی با ۶۵ و رهنان با ۶۰ AQI در وضعیت زرد و قابل قبول است.

همچنین شاخص کیفی هوا در خیابان احمدآباد و استانداری با ۱۱۴، بزرگراه خرازی با ۱۰۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در ایستگاه رودکی با شاخص ۶۹ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.

امروز ایستگاه‌های پایش هوا سجزی با ۱۴۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در مبارکه و شاهین شهر به ترتیب با ۶۷ و ۵۹ AQI در وضعیت قابل قبول بوده و مابقی ایستگاه‌ها در شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی‌شهر، زرین‌شهر و منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان نیز قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.