به گزارش پایگاه خبری پیداگذرنیوزر، کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و ششم تیرماه با شاخص کیفی ۱۰۰ در مرز ناسالم  برای گروه های حساس ثبت شده است. وضعیت کیفی هوا در ایستگاه ابان احمدآباد ۱۲۲، خیابان پروین با ۱۱۱و بزرگراه خرازی با ۱۴۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد. همچنین کیفیت هوا […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگذرنیوزر، کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و ششم تیرماه با شاخص کیفی ۱۰۰ در مرز ناسالم  برای گروه های حساس ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوا در ایستگاه ابان احمدآباد ۱۲۲، خیابان پروین با ۱۱۱و بزرگراه خرازی با ۱۴۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

همچنین کیفیت هوا در خیابان زینبیه با ۱۱۶ و کردآباد با ۱۲۹ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در ایستگاه دانشگاه صنعتی با ۱۵۱ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان گزارش شده است.

درحال حاضرشاخص هوا در ایستگاه خیابان میرزا طاهر با ۶۸، میدان انقلاب با ۷۶، سپاهان‌شهر با ۷۹، خیابان فرشادی با ۸۲، خیابان شهید باهنر با ۸۹، خیابان فیض با ۹۱، رهنان با ۹۶ در وضعیت زرد و قابل قبول است.

امروز شاخص هوا در شهرهای مجاور اصفهان از جمله در شاهین شهر با ۷۴ و مبارکه با ۸۹ در وضعیت قابل قبول و در قهجاورستان با ۱۰۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.