به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و هفتم بهمن ماه با شاخص کیفی ۳۴ درشرایط سالم ثبت شده است. وضعیت کیفی هوا در خیابان احمدآباد با ۶۸ و خیابان پروین با ۶۹ در وضعیت قابل قبول و در ایستگاه بزرگراه خرازی با ۴۵، خیابان استانداری با ۴۶ و در ایستگاه رودکی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و هفتم بهمن ماه با شاخص کیفی ۳۴ درشرایط سالم ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوا در خیابان احمدآباد با ۶۸ و خیابان پروین با ۶۹ در وضعیت قابل قبول و در ایستگاه بزرگراه خرازی با ۴۵، خیابان استانداری با ۴۶ و در ایستگاه رودکی با ۴۱ AQI در وضعیت پاک ثبت شد.

همچنین کیفیت هوا در دانشگاه صنعتی با ۵۰، بلوار کاوه با ۴۸، سپاهان شهر با ۳۹، میدان انقلاب با ۳۴، محله رهنان با ۲۸، میدان باهنر با ۱۸، محله ولدان (ورزشگاه میثاق) ۱۵، کردآباد با ۱۶، فرشادی با ۱۲، میرزا طاهر با ۱۱ و خیابان فیض با ۹ AQI در وضعیت پاک ثبت شده است.

امروز ایستگاه‌های پایش هوا سجزی با ۳۶ در وضعیت پاک و مبارکه با ۸۶ AQI در وضعیت قابل قبول بوده و مابقی ایستگاه‌ها در شهرهای مجاور اصفهان از جمله شاهین شهر، خمینی‌شهر، زرین‌شهر و منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان نیز قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.