به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شاخص کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان، کاشان، شاهین شهر و خمینی‌شهر امروز یکشنبه دهم تیرماه در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در سجزی بسیار ناسالم است. ، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۴ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۶ صبح یکشنبه دهم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شاخص کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان، کاشان، شاهین شهر و خمینی‌شهر امروز یکشنبه دهم تیرماه در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در سجزی بسیار ناسالم است.

، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۴ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۶ صبح یکشنبه دهم تیرماه با میانگین ۱۵۸ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه خیابان‌های زینبیه، ۲۵ آبان‌، دانشگاه صنعتی، بولوار کاوه، سپاهان‌شهر با عدد ۱۵۸، خیابان احمدآباد و بزرگراه خرازی ۱۷۹، میدان انقلاب ۱۶۰، خیابان پروین اعتصامی ۱۶۲، بزرگراه خرازی ۱۶۳، رهنان ۱۵۹، خیابان فرشادی ۱۵۵، خیابان فیض ۱۶۱ و ایستگاه ولدان ۱۵۷ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

شاخص هوا همچنین در ایستگاه پارک زمزم با عدد ۱۴۶ و خیابان میرزا طاهر ۱۲۷ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان طی یک هفته اخیر نسبت به تشدید باد و شکل‌گیری توفان لحظه‌ای و گردوخاک ۳ هشدار سطح زرد و یک هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.