به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز هفتم مردادماه با شاخص کیفی ۱۲۹ در شرایط  ناسالم  برای گروه های حساس ثبت شده است. وضعیت کیفی هوا در خیابان میرزا طاهر با ۱۲۰، خیابان فرشادی با ۱۲۴، سپاهان شهر با ۱۳۲، کردآباد با ۱۳۵، خیابان زینبیه با ۱۴۰، رهنان با ۱۴۲، خیابان ۲۵ آبان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز هفتم مردادماه با شاخص کیفی ۱۲۹ در شرایط  ناسالم  برای گروه های حساس ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوا در خیابان میرزا طاهر با ۱۲۰، خیابان فرشادی با ۱۲۴، سپاهان شهر با ۱۳۲، کردآباد با ۱۳۵، خیابان زینبیه با ۱۴۰، رهنان با ۱۴۲، خیابان ۲۵ آبان با ۱۴۳ و خیابان فیض با ۱۴۴ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

همچنین کیفیت هوا  در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۵۱ و بزرگراه خرازی با ۱۵۶ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان گزارش شده است.

امروز شاخص کیفی هوا در خیابان استانداری و رودکی به ترتیب با ۱۰۲ و ۱۱۵ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس و در خیابان پروین با ۹۰ AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

در حال حاضر شاخص هوا در شهرهای مجاور اصفهان از جمله در سجزی با ۱۳۳، شاهین شهر با ۱۲۳ و مبارکه با ۱۰۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در قهجاورستان با ۱۵۸ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.