به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز یازدهم تیرماه با میانگین ۱۳۸ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس  ثبت شده است.   ، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان احمدآباد با عدد ۱۶۲، میدان انقلاب ۱۶۵، خیابان پروین اعتصامی ۱۵۷، بزرگراه خرازی ۱۵۲، رهنان ۱۵۱، بولوار کاوه ۱۵۴ و کردآباد ۱۵۵ AQI در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز یازدهم تیرماه با میانگین ۱۳۸ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس  ثبت شده است.

 

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان احمدآباد با عدد ۱۶۲، میدان انقلاب ۱۶۵، خیابان پروین اعتصامی ۱۵۷، بزرگراه خرازی ۱۵۲، رهنان ۱۵۱، بولوار کاوه ۱۵۴ و کردآباد ۱۵۵ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با عدد ۱۳۵، پارک زمزم ۱۰۸، دانشگاه صنعتی ۱۲۸، خیابان زینبیه و ایستگاه ولدان ۱۲۰، سپاهان‌شهر ۱۴۱، خیابان فرشادی ۱۱۹، خیابان فیض ۱۲۷ و خیابان میرزا طاهر ۱۱۰ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان طی یک هفته اخیر نسبت به تشدید باد و شکل‌گیری توفان لحظه‌ای و گردوخاک ۳ هشدار سطح زرد و یک هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.