به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی «پیام طوفان‌الاقصی و اُفول نظام سلطه» در روز پنجشنبه چهاردهم دی در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان خبر داد. پیام نجفی گفت: نخستین همایش بین‌المللی «پیام طوفان‌الاقصی و اُفول نظام سلطه» با هدف تبیین و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی «پیام طوفان‌الاقصی و اُفول نظام سلطه» در روز پنجشنبه چهاردهم دی در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان خبر داد.

پیام نجفی گفت: نخستین همایش بین‌المللی «پیام طوفان‌الاقصی و اُفول نظام سلطه» با هدف تبیین و روشنگری رویکرد‌های جبهه مقاومت و بررسی ابعاد عملیات طوفان الاقصی در غزه در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار می شود.

وی بیان داشت: این همایش همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دو زبان فارسی و عربی و بصورت حضوری و برخط(آنلاین) با حضور شخصیت‌های ملی و بین‌المللی در تالار امیرکبیر دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول افزود: دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه خود می‌داند که در قالب برگزاری یک همایش بین‌المللی، به بررسی و بیان روایت‌ها و واقعیت‌های طوفان الاقصی و غزه بپردازد.

نجفی بیان کرد: دانشگاه‌ها باید در کنار تبیین حمله پیروزمندانه طوفان‌الاقصی و مظلومیت مردم غزه برای نُخبگان و مردم، تعامل سازنده‌ای نیز با آحاد جامعه، جریان مقاومت و کشورهای اسلامی برقرار کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان ادامه داد: همچنین در این رویداد بین المللی سخنرانان داخلی و اندیشمندانی از جهان اسلام و جهان عرب به بررسی سه بعد درایتی، روایتی و رشادتی این عملیات می‌پردازند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و غرب با سانسور، حصر و محدودیت فعالیت خبرنگاران و رسانه‌ها در غزه، اقدام به انتشار اخبار روایت‌های جعلی می‌کنند. دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه خود می‌داند که در قالب برگزاری یک همایش بین‌المللی، به بررسی و بیان روایت‌ها و واقعیت‌های طوفان الاقصی و غزه بپردازد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان اظهار داشت: باید روایت‌های نادرستی که از سوی رسانه‌های وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی منتشر می‌شود را نقد کرده و روایت‌های درست را منتشر کنیم.

پیام نجفی با اشاره باینکه دانشجویان زیادی از کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان تحصیل می‌کنند،گفت: باید از این فرصت برای نزدیک کردن دل‌ها، فکرها و آشنا شدن با ارزش‌های یکدیگر استفاده کنیم.

گفتنی است، نخستین همایش بین‌المللی «پیام طوفان‌الاقصی و اُفول نظام سلطه» به مناسبت بزرگداشت «دهه بصیرت و مقاومت» و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه چهاردهم دی در سالن «امیرکبیر» دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.