به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، طبق تصمیم هیات مدیره و مدیریت باشگاه سپاهان، هزینه بلیت خریداری شده برای تماشای دیدار تیم‌های فوتبال این باشگاه و الاتحاد عربستان توسط هواداران، به حساب آنها عودت داده می‌شود. روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: بعد از لغو بازی تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان، تمامی حقوق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، طبق تصمیم هیات مدیره و مدیریت باشگاه سپاهان، هزینه بلیت خریداری شده برای تماشای دیدار تیم‌های فوتبال این باشگاه و الاتحاد عربستان توسط هواداران، به حساب آنها عودت داده می‌شود.

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: بعد از لغو بازی تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان، تمامی حقوق مادی افرادی که بلیت این دیدار را خریداری کرده‌اند، محفوظ است.

این باشگاه همچنین از حضور پُرشور هواداران در ورزشگاه “نقش جهان” اصفهان و حمایت همه‌جانبه آنها از تیم فوتبال سپاهان و رفتار توأم با احترام و آرامش بعد از لغو بازی قدردانی کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقرر بود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۰ مهر در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود اما این بازی بدلیل حاضر نشدن بازیکنان الاتحاد در زمین لغو شد.