به گزارش پیداگر نیوز، انتظار می رود با حضور هادی نباتی نژاد در مسند روابط عمومی فولاد مبارکه فصل جدیدی از همکاری های گسترده با رسانه ها و مسئولین منطقه ای را در فولاد مبارکه شاهد باشیم. نباتی نژاد دانش آموخته  کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه است و پیشینه مدیریت ۳ ساله روابط عمومی […]

به گزارش پیداگر نیوز، انتظار می رود با حضور هادی نباتی نژاد در مسند روابط عمومی فولاد مبارکه فصل جدیدی از همکاری های گسترده با رسانه ها و مسئولین منطقه ای را در فولاد مبارکه شاهد باشیم.

نباتی نژاد دانش آموخته  کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه است و پیشینه مدیریت ۳ ساله روابط عمومی شهرداری اصفهان، مدیریت روابط عمومی بسیج سازمان مرکزی صداوسیما، مسئولیت کارگروه فضای مجازی روابط عمومی کلان شهرها، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان نوسازی و بهسازی و مدیریت خبرگزاری ایمنا از جمله سوابق اجرایی او به شمار می رود.

انتخاب نباتی نژاد به عنوان مدیر برتر روابط عمومی های کشور  در سال ۹۵ و کسب چندین رتبه برتر در  جشنواره های مختلف روابط عمومی های کشور نشان از آشنایی و اشراف لازم او  از حوزه فرهنگ و رسانه دارد و می توان وی را در زمره مدیران جوان خلاق و تحول گرا در حوزه خطیر روابط عمومی و ارتباطات در نظر گرفت .

گروه فولاد مبارکه در حال حاضر یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی و صنعتی کشور به شمار می رود که به تنهایی تولید ۵۰درصد از فولاد کشور را محقق و تاثیر بسزایی در ارزآوری و تاب آوری اقتصاد کشور در شرایط سخت تحریمی داشته است.

شایان ذکر است ایرج ترابی تا پیش از این مسئولیت روابط عمومی فولاد مبارکه را عهده دار بود.