به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مستمر صدور ویزا کارت در مراکز ورودی کشور خبر داد. محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: به‌ طور مستمر پیگیر ایجاد ویزاکارت هستیم، در این راستا با یکی از بانک‌های داخلی و بانکی خارجی تعامل‌های […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مستمر صدور ویزا کارت در مراکز ورودی کشور خبر داد.

محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: به‌ طور مستمر پیگیر ایجاد ویزاکارت هستیم، در این راستا با یکی از بانک‌های داخلی و بانکی خارجی تعامل‌های لازم انجام شده و مقدمات آن را نیز فراهم کرده‌ایم تا در مراکز ورودی کشور صدور ویزا کارت داشته باشیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از معاون گردشگری کشور خواسته ایم تا برنامه‌هایی که لازم است در راستای توسعه گردشگری انجام شود، مطرح کنند تا در برنامه هفتم توسعه تمامی مسائل مطرح شده و احکام آن نوشته شود.

او همچنین با اشاره به ظرفیت‌های غنی تبریز و آذربایجان شرقی، گفت: تبریز دارای جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و هنری غنی بوده و استاندار شایسته و دغدغه‌مندی در حوزه توسعه گردشگری دارد که امتیاز مهمی برای این استان محسوب می‌شود.

میر تاج‌الدینی اظهار کرد: وجود بازار جهانی، مسجد کبود، خانه‌ موزه‌های تخصصی در تبریز و انجام سرمایه‌گذاری‌های گسترده در حوزه گردشگری از جمله ظرفیت‌هایی است که جذب بیش‌ازپیش و حضور گردشگران در این استان را تسهیل می‌کند.