به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از نمایش ۱۰ هزار سند تاریخ بلدیه در موزه شهرداری اصفهان خبرداد. سیدعلی معرک نژاد گفت:حدود ۱۰ هزار سند از دوره تاریخ بلدیه و زمانی که بایگانی شهرداری آغاز به‌کار کرده، حوالی سال ۱۳۱۵ تا امروز دسته‌بندی، اسکن و شناسه‌گذاری شده تا در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از نمایش ۱۰ هزار سند تاریخ بلدیه در موزه شهرداری اصفهان خبرداد.

سیدعلی معرک نژاد گفت:حدود ۱۰ هزار سند از دوره تاریخ بلدیه و زمانی که بایگانی شهرداری آغاز به‌کار کرده، حوالی سال ۱۳۱۵ تا امروز دسته‌بندی، اسکن و شناسه‌گذاری شده تا در موزه شهرداری در عمارت باغ زرشک به نمایش گذاشته شود.

وی افزود:باید اسناد و مدارکی که در شهرداری متعلق به مردم بوده است در اختیار آن‌ها قرار بگیرد و بتوانیم به‌واسطه رویدادهای مختلفی که تعریف می‌کنیم، حافظه شهر را مرور و به مردم یادآوری کنیم تا راه‌گشایی برای آینده باشد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه موزه تاریخ شهرداری اصفهان قرار است گذشته ما را همچون آینه‌ای نمایش دهد، حال ما را ترسیم کند و راه‌گشای آینده نیز باشد؛گفت: در شهر به‌عنوان شهروند و کارگزار مردم وظیفه داریم حافظه تاریخی شهر را حفظ و به اشکال هنری تبدیل کنیم و در اختیار نسل نوجوان و جوان قرار دهیم.