به گزارش پیداگرنیوز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان بیان داشت: خواندن نماز باران یک توجه جمعی به قدرت و رحمت الهی است. حجت الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه نماز باران یک توجه جمعی به رحمت و قدرت الهی است: از مردم متدین و شریف اصفهان دعوت کرد که در نماز طلب باران […]

به گزارش پیداگرنیوز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان بیان داشت: خواندن نماز باران یک توجه جمعی به قدرت و رحمت الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه نماز باران یک توجه جمعی به رحمت و قدرت الهی است: از مردم متدین و شریف اصفهان دعوت کرد که در نماز طلب باران روز جمعه گلستان شهدا شرکت کنند.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در حوزه آب استان و کمبود بارش ها از عموم مردم متدین و شریف استان دعوت کرد که در نماز طلب باران روز جمعه که درساعت ۱۰ صبح در گلستان شهدا برگزار می شود شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در ادامه گفت: این نماز به جهت استغاثه به درگاه خداوند متعال برای نزول رحمت الهی و با توصیه آیت حضرت الله ناصری(دولت آبادی) و به امامت آیت الله مهدوی برگزار می شود.

وی گفت: نماز باران یک توجّه جمعی به قدرت و رحمت الهی است و  در مشکلات باید به درگاه خداوند متعال پناه برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان با اشاره به اینکه مستحب است برای اکمال این نماز مردم سه روز روزه بگیرند و در روز سوم نماز خوانده شود گفت: اما افرادی که به هر دلیلی روزه نگیرند هم می توانند در نماز شرکت کنند و ان شاء الله به برکت و آبروی شهدا و علمای مدفون در آن مکان مقدس درهای آسمان رحمت الهی بر روی  مردم عزیز استان گشوده شود.