به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سازنده نماد «مقاومت» گفت: نماد مقاومت از جنس فایبرگلاس است و به صورت یک دست مُشت شده ساخته شده که دو تکه از یک سربند از ۲ سوی آن بیرون زده است و گویی باد دارد آن را با خود می‌برد. محمد سلامت‌زاده با بیان این مطلب گفت: نماد مقاومت که […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سازنده نماد «مقاومت» گفت: نماد مقاومت از جنس فایبرگلاس است و به صورت یک دست مُشت شده ساخته شده که دو تکه از یک سربند از ۲ سوی آن بیرون زده است و گویی باد دارد آن را با خود می‌برد.

محمد سلامت‌زاده با بیان این مطلب گفت: نماد مقاومت که همزمان با ایام گرامیداشت سالروز واقعه ۲۵ آبان در اصفهان رونمایی شد، در منطقه ۱۵ در ورودی شهر از سمت شرق در کنار پل شهید سردار سلیمانی نصب شده است.

او افزود: نماد «مقاومت» اصفهان با سربندی در دستان باد از جنس فایبرگلاس است و به صورت یک دست مُشت شده ساخته شده که دو تکه از یک سربند از ۲ سوی آن بیرون زده است و گویی باد دارد آن را با خود می برد.

این هنرمند ساخت مجسمه مقاومت را حاصل تلاش یک گروه ۵ نفره دانست و اظهار کرد: سفارش ساخت نماد مقاومت توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان داده شد و بر مبنای آن طرح، مجسمه طی حدود ۵ ماه ساخته شد. همچنین قرار بود این مجسمه در تابستان امسال نصب و رونمایی شود اما به دلیل اندازه بزرگی که دارد و دلایل دیگر، نصب آن به تعویق افتاد.

او ادامه داد: این مجسمه ۶ متر ارتفاع و دوام بالایی در برابر باد، باران و آفتاب دارد.