به گزارش حضور آنلاین؛ شهردار اصفهان از نظارت مستمر روی بازارهای کوثر در اصفهان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد. قدرت اله نوروزی تصریح کرد: شهرداری یک دستگاه خدمات رسان دائمی و مستمر است بنابراین شهرداری در هیچ زمانی تعطیل نیست و نظارت روی بازارهای کوثربه منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه […]

به گزارش حضور آنلاین؛ شهردار اصفهان از نظارت مستمر روی بازارهای کوثر در اصفهان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

قدرت اله نوروزی تصریح کرد: شهرداری یک دستگاه خدمات رسان دائمی و مستمر است بنابراین شهرداری در هیچ زمانی تعطیل نیست و نظارت روی بازارهای کوثربه منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه دارد.

وی در مورد ضدعفونی بازار گل و گیاه و بازارهای کوثر ادامه داد: این بازارها محل های عمومی پرترددی است که در ایام نوروز از استقبال بیشتری برخوردار است به همین سبب از همان روز اول روی این مکان ها متمرکز شدیم و دستکش در اختیار هر فردی که بخواهد وارد بازارها شود، قرار می گیرد و فضا نیز مرتب ضدعفونی می شود.

نوروزی با اشاره به اینکه استقبال برای خرید از بازارهای کوثر در اصفهان بسیار بالا است اما به گونه ای مدیریت کردیم که همه اقلام مورد نیاز مردم در بازارها موجود باشد، گفت: اقدامات شهرداری هم برای عید نوروز تعطیل نمی شود بلکه متفاوت از سال های قبل برگزار می شود، بهار آمدنی است و باید از آن استقبال کنیم.

شهردار اصفهان در مورد پارکینگ بازار گل و گیاه همدانیان هم اظهار کرد: قرار شد بازار کوثر ۵ که در مجاورت این بازار قرار دارد، پارکینگ خود را به پارک خودروهایی که به بازار گل و گیاه مراجعه می کنند، اختصاص دهد.