به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی و واحدهای تجاری این منطقه آغاز شده است، گفت: اجرای این طرح تا پایان سال جاری در این منطقه ادامه خواهد داشت. حسین کارگر با اشاره به آغاز نصب پلاک‌های هوشمند روی منازل مسکونی منطقه ۵ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی و واحدهای تجاری این منطقه آغاز شده است، گفت: اجرای این طرح تا پایان سال جاری در این منطقه ادامه خواهد داشت.

حسین کارگر با اشاره به آغاز نصب پلاک‌های هوشمند روی منازل مسکونی منطقه ۵ اصفهان اظهار کرد: این طرح که با همت معاونت برنامه‌ریزی و با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به‌صورت هماهنگ در سطح شهر اصفهان در حال اجرا است، به محدوده منطقه ۵ رسیده شده است و مجریان آن در حال نصب پلاک‌های منازل و واحدهای تجاری این منطقه هستند که این پلاک‌ها شامل کد پستی و کد شناسایی است.

او افزود: اجرای این طرح از خیابان نظر در محله جلفا آغاز و هم‌اکنون ۲۰ هزار پلاک در خیابان‌های چهارباغ بالا، حکیم‌نظامی و محله‌های جلفا و سنگ‌تراش‌ها نصب شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: اجرای طرح نصب پلاک‌های هوشمند منازل مسکونی تا پایان ۱۴۰۲ در این منطقه ادامه خواهد داشت و همه منازل و مکان‌های تجاری آن دارای پلاک هوشمند خواهند شد.

کارگر با بیان اینکه برای اجرای این طرح در سطح منطقه ۵ شهرداری بیش از ۵۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در طول اجرای طرح، حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی و تجاری این منطقه دارای پلاک هوشمند می‌شوند و از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.