به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه ارتباطات، با دو تن از اعضای شورای شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل دیدار کرد. ، اسماعیل قربانی در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به حضار، توسعه عدالت ارتباطی در جهت افزایش دسترسی عامه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه ارتباطات، با دو تن از اعضای شورای شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل دیدار کرد.

، اسماعیل قربانی در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به حضار، توسعه عدالت ارتباطی در جهت افزایش دسترسی عامه مردم به سرویس های مخابراتی را از جمله رویه های ثابت مخابرات دانست و بر ادامه خدمت رسانی به مردم عزیز در اقصی نقاط استان پهناور اصفهان در چارچوب قوانین و مقررات شرکت مخابرات ایران تاکید کرد.

در این نشست که مکاری عضو و محرابی نائب رئیس شورای شهر نوش آباد حضور داشتند؛ موضوعاتی نظیر آنتن دهی موبایل منطقه فیض آباد شهر نوش آباد، پایش تصویری شهر نوش آباد و توسعه شبکه فیبر نوری در شهرک محمد آباد نوش آباد مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.