به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گاهی ترمیم‌ها در سطح شهر اصولی نیست و در مسیر ترانشه‌ها نشست‌هایی صورت می‌گیرد که نتیجه این موضوع ایجاد مشکل برای مردم است، بنابراین لازم است شهرداری‌ها طی قراردادی هزینه آسفالت را از شرکت‌ها دریافت کنند و خود نسبت به اصلاح مسیرها اقدام کنند. […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گاهی ترمیم‌ها در سطح شهر اصولی نیست و در مسیر ترانشه‌ها نشست‌هایی صورت می‌گیرد که نتیجه این موضوع ایجاد مشکل برای مردم است، بنابراین لازم است شهرداری‌ها طی قراردادی هزینه آسفالت را از شرکت‌ها دریافت کنند و خود نسبت به اصلاح مسیرها اقدام کنند.

محمدرضا فلاح با اشاره به وجود ترانشه‌های ناشی از عملیات ترمیم در حوزه آب و برق و… در سطح شهر اظهار کرد: ترانشه‌هایی که شرکت‌های خدماتی در سطح شهر ایجاد می‌کنند و نسبت به ترمیم آن اقدام نمی‌کنند یا اینکه این اقدام چندین ماه طول می‌کشد. گاهی ترمیم‌ها اصولی نیست و در مسیر ترانشه‌ها نشست‌هایی صورت می‌گیرد که نتیجه این موضوع ایجاد مشکل برای مردم است.

وی افزود: شهرداران مناطق نسبت به این موضوع باید حساسیت ویژه داشته باشند. اگر شهرداری‌ها طی قراردادی هزینه آسفالت را از شرکت‌ها دریافت کنند و خود نسبت به اصلاح مسیرها اقدام کنند مطلوب خواهد بود.