به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:بیش از ۲۲ هزار کیلومتر شبکه گاز طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در سطح استان اصفهان نشت یابی گردید. ابوالقاسم عسکری بیان داشت: به منظور حفظ و صیانت از دارایی ملی و افزایش ایمنی تاسیسات و مشترکین و در راستای گازرسانی ایمن و مستمر، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:بیش از ۲۲ هزار کیلومتر شبکه گاز طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در سطح استان اصفهان نشت یابی گردید.

ابوالقاسم عسکری بیان داشت: به منظور حفظ و صیانت از دارایی ملی و افزایش ایمنی تاسیسات و مشترکین و در راستای گازرسانی ایمن و مستمر، این شرکت هر ساله تمامی شبکه ها و تاسیسات گازرسانی را نشت یابی می‌نماید .

وی افزود: در این راستا، در شش ماهه گذشته ، ۲۲ هزار و ۳۵۰ کیلومتر شبکه و ۱۳۰۰ ایستگاه شامل ایستگاه های تقلیل فشارCGS  و CGS/TBS، TBS ،  MSو MRS نشت‌یابی گردید.

عسکری، با اشاره به اینکه برنامه‌های مدونی برای شناسایی و رفع نشتی ها در شرکت گاز استان تدوین شده که تحقق این اهداف می‌تواند زمینه ساز ارائه خدمات بدون حادثه و جلوگیری از هدر رفت منابع انرژی باشد افزود: نشت یابی و رفع فوری نشت یکی از اولویت های اصلی شرکت گاز استان اصفهان می باشد و در این زمینه هر ساله بطور مستمر و منظم نسبت به نشت یابی و رفع نشتی ها از شبکه ها وتاسیسات اقدام می گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، ضمن تشریح عوامل مختلف نشتی شبکه های گازرسانی که شامل فرونشست زمین به دلایل مختلف جمله خشکسالی، حفاری های غیر مجاز و بدون هماهنگی، تنش های ناشی از عبور وسایل نقلیه سنگین می باشد، بیان داشت در این زمینه از مردم و مسئولین سازمانها و ادارات تقاضامندیم در صورت مشاهده هر گونه شرایط نا ایمن، مراتب را به مرکز امداد گاز استان به شماره ۱۹۴ اطلاع دهند. همچنین از هرگونه حفاری، ساخت و ساز غیر مجاز و دستکاری علمک، رگولاتور و کنتور بدون اخذ مجوز از شرکت گاز استان اصفهان خودداری نمایند.