به گزارش پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید ظرفیت‌ها و مؤلفه‌های فرهنگی و گردشگری شهر نجف آباد را جهانی توصیف کرد و گفت: شهدای بزرگ نجف آباد شخصیتی خاص به این شهر بخشیده‌اند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید شمس الدین حسینی ضمن حضور و بازدید از غرفه نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی […]

به گزارش پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید ظرفیت‌ها و مؤلفه‌های فرهنگی و گردشگری شهر نجف آباد را جهانی توصیف کرد و گفت: شهدای بزرگ نجف آباد شخصیتی خاص به این شهر بخشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید شمس الدین حسینی ضمن حضور و بازدید از غرفه نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، گفت: اولین نکته‌ای که در خصوص شهر نجف آباد باید به آن توجه داشت فرهنگ ایثار و شهادت است که خود یکی از جاذبه‌ها و مؤلفه‌های فرهنگی و گردشگری است.

این نماینده مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: نجف آباد شهدای برجسته و شاخصی در عصر انقلاب اسلامی در عرصه دفاع مقدس و دفاع از حرم الله تقدیم کرده است که به این شهر شخصیتی خاص داده است و این شهر ظرفیت معرفی به جهان را در عرصه فرهنگ و گردشگری دارد.

حسینی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری نجف آباد، اظهار کرد: شهر نجف آباد به عنوان یکی از شهرهای استان مهد هنر و کهن اصفهان، دارای ظرفیت‌های مهمی در صنایع دستی است و تقریباً آنچه به عنوان صنایع دستی استان اصفهان وجود دارد در شهر نجف آباد نیز وجود دارد و آرزو می‌کنم شهر نجف آباد و ظرفیت‌های آن بیش از گذشته به کشور و جهان معرفی بشود.