سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات ۵۳۳ نفر از حریق و حوادث توسط آتش‌نشانان اصفهانی در خردادماه خبر داد. محمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:در‌ خردادماه سال جاری ۵۳۳ نفر از حریق و حوادث نجات یافته‌اند که نسبت به سال گذشته ۶۴ درصد کمتر بوده است. در […]

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات ۵۳۳ نفر از حریق و حوادث توسط آتش‌نشانان اصفهانی در خردادماه خبر داد.

محمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:در‌ خردادماه سال جاری ۵۳۳ نفر از حریق و حوادث نجات یافته‌اند که نسبت به سال گذشته ۶۴ درصد کمتر بوده است. در این مدت ۳۶۱ مورد تماس‌ منجر به اعزام نیرو برای ارائه خدمات ایمنی مضاعف به شهروندان شده است.
وی افزود:در خردادماه سال جاری همچنین ‌ ۵۱۰ مورد حریق گزارش شده است که در آمار مقایسه‌ای با همین ماه در سال گذشته، افزایش چهار درصدی را نشان می‌دهد.
شریعتی بیان کرد:در این‌مدت، روزانه بیش از ۵۰۰ مورد مزاحمت تلفنی داشته‌ایم که از شهروندان درخواست می‌کنیم از این کار اجتناب کنند، چراکه با اتلاف وقت و سرمایه، فرصت برای نجات شهروندان حادثه‌دیده واقعی از دست می‌رود.