به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، میز خدمت در حاشیه نماز جمعه این هفته در مصلای دولت آباد برخوار برپا شد. در راستای ارتباط چهره به چهره مسئولان شرکت ها با مردم و تسریع در روند حل مشکلات آنها، میز خدمت و پاسخگویی با حضور دکتر سعدی قادری، رئیس اداره منابع آب شهرستان برخوار در نماز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، میز خدمت در حاشیه نماز جمعه این هفته در مصلای دولت آباد برخوار برپا شد.

در راستای ارتباط چهره به چهره مسئولان شرکت ها با مردم و تسریع در روند حل مشکلات آنها، میز خدمت و پاسخگویی با حضور دکتر سعدی قادری، رئیس اداره منابع آب شهرستان برخوار در نماز جمعه این هفته برپا شده و پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم شریف منطقه در حوزه آب بودند.

رئیس اداره منابع آب شهرستان برخوار در این باره گفت: برگزاری میز خدمت با محوریت تسهیل خدمت‌رسانی به مردم و برقراری ارتباط مؤثر با مردم برپا شد.

وی به عملکرد اداره منابع آب شهرستان برخوار در یک سال اخیر اشاره نمود و افزود:  برگزاری ۷ جلسه شورای حفاظت از منابع اب و کارگروه سیل، ۱۷ نشست‌ تخصصی، هم‌اندیشی و جلسات متعدد با کشاورزان، صنف کشاورزی، خبرنگاران، مسئولان و سایر نخبگان درخصوص ضرورت اجرای برنامه احیاء و تعادل بخشی منابع آب در شهرستان و ارائه راهکارها و اقدامات مؤثر در این راستا از اقدمات اداره منابع آب شهرستان برخوار است.

قادری به برگزاری اولین کارگاه آموزشی برای بانوان شهرستان با عنوان«نقش موثر بانوان در مدیریت و مصرف بهینه آب و انرژی» اشاره و تصریح کرد: این نشست با محوریت اداره منابع آب برخوار و همراهی فرمانداری، اداره برق، گاز، آموزش و پرورش و بسیج شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره منابع آب شهرستان برخوار یادآور شد: آزادسازی حریم و بستر مسیل حبیب اباد به طول ۱٫۵ کیلومتر و نصب بیش از ۱۳۵ دستگاه کنتورهای هوشمند حجمی در یکسال اخیر انجام شد.

قادری خاطر نشان کرد: اصلاح و تعدیل صددرصد پروانه چاه های کشاورزی انجام شده است.

وی یادآور شد: سطح زیر کشت شهرستان ۲۰ هزار هکتار است و تعداد ۴هزار بهره بردار و مشترک در دایره خدمت رسانی اداره منابع آب شهرستان برخوار وجود دارد.