به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته نوجوان و روز دانش‌آموز مجموعه برنامه‌های متنوعی همچون رونمایی از کلیپ «بچه‌ها به سمت قله»، فوتسال جام مقاومت و یادواره سردار شهید سلیمانی در این منطقه برگزار شد. ، ۱۰ روز گذشته به‌مناسبت هفته نوجوان و روز دانش‌آموز مجموعه بازی‌های میدانی، هیجانی، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته نوجوان و روز دانش‌آموز مجموعه برنامه‌های متنوعی همچون رونمایی از کلیپ «بچه‌ها به سمت قله»، فوتسال جام مقاومت و یادواره سردار شهید سلیمانی در این منطقه برگزار شد.

، ۱۰ روز گذشته به‌مناسبت هفته نوجوان و روز دانش‌آموز مجموعه بازی‌های میدانی، هیجانی، فکری و بومی محلی در سطح محلات و مدارس منطقه هفت اجرا شد.

وی با اشاره به رونمایی از کلیپ و سرود تولید شده توسط اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه هفت با عنوان «بچه‌ها به سمت قله» در این هفته افزود: این قطعه شنیدنی با بهره‌گیری از سخنان مقام معظم رهبری و در راستای ترویج امید در بین نوجوانان و با استفاده از ظرفیت‌های محلی این منطقه تولید شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حوزه ورزش، مسابقات پایانی فوتسال محلات منطقه هفت تحت عنوان جام مقاومت، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، ادامه داد: این مسابقات در رده جوانان و به مدت حدود چهار ماه در مجموعه ورزشی شاهنامه برگزار و با استقبال خوب جوانان این منطقه روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید مدیریت شهری مبنی بر توجه به محلات کم برخوردار، عمده برنامه‌های جشنواره نوجوان شاداب در حوزه بازی‌های میدانی در شهرک ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

سلطان‌آقایی با اشاره به فعالیت بزرگترین مدرسه اوتیسم کشور در مجاورت باغ فدک تصریح کرد: در تمام مناسبت‌ها و رویدادهای شهری، مجموعه برنامه‌های مختلفی با هدف هم‌افزایی و مشارکت با این مدرسه ویژه دانش‌آموزان اوتیسم اجرا شد.