به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از میزبانی اصفهان از چندین رویداد ملی و بین‌المللی همچون سی و پنجمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین‌المللی اصفهان، نخستین دوره نمایشگاه فن‌نما و… در مهرماه امسال خبر داد. سیدعلی معرک‌نژاد با اعلام این خبر گفت: شهر اصفهان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از میزبانی اصفهان از چندین رویداد ملی و بین‌المللی همچون سی و پنجمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین‌المللی اصفهان، نخستین دوره نمایشگاه فن‌نما و… در مهرماه امسال خبر داد.

سیدعلی معرک‌نژاد با اعلام این خبر گفت: شهر اصفهان در ماه مهر میزبان رویدادهایی بین‌المللی همچون سی و پنجمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان است که پس از چندین سال انتظار در اصفهان برگزار می شود.

او افزود: سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین‌المللی اصفهان نیز از چهارم تا هفتم مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود و تلاش می کنیم تا در ابعاد بین‌المللی حضوری فعال در این حوزه داشته باشیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اعلام اینکه برای این نمایشگاه از نمایندگان شهرهای خواهرخوانده دعوت به عمل آمده است، افزود: نمایندگان چهار شهر برای حضور در نمایشگاه و دو شهر برای مشارکت در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

او خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که در بعد بین‌المللی اصفهان را بهتر و بیشتر از قبل معرفی کرده و ظرفیتی ایجاد کنیم تا این رویداد آورده‌های اقتصادی و فرهنگی برای اصفهان داشته باشد.

معرک‌نژاد برگزاری نخستین دوره نمایشگاه فن‌نما را از دیگر رویدادهای مهم در مهرماه امسال برشمرد و گفت: این نمایشگاه با رویکرد فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی برگزار می‌شود و فعالان این عرصه از اقصی نقاط کشور در این کلان‌شهر حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان همزمانی نمایشگاه فن‌نما با جایزه مصطفی در اصفهان را اتفاقی قابل توجه دانست و اظهار کرد: امیدواریم با حضور نخبگان و دانشمندان جهان اسلام و برگزاری هر چه بهتر این رویدادها، کلان‌شهر اصفهان را یک گام به شهر زندگی نزدیک‌تر کنیم.

اکرم ملکی فروشانی