به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع این اداره کل از میزبانی آموزش و پرورش استان اصفهان از قریب به نیم میلیون مسافر نوروزی در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد. ، سیدعلی مدینه دراین‌خصوص اظهار داشت: از ۲۶ اسفندماه سال ۱۴۰۲ و همزمان با آغاز به کار طرح اسکان نوروزی فرهنگیان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع این اداره کل از میزبانی آموزش و پرورش استان اصفهان از قریب به نیم میلیون مسافر نوروزی در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

، سیدعلی مدینه دراین‌خصوص اظهار داشت: از ۲۶ اسفندماه سال ۱۴۰۲ و همزمان با آغاز به کار طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در استان اصفهان، میزبان بیش از ۴۷۲ هزار مسافر نوروزی بوده‌ایم.

وی ضمن قدر دانی از زحمات کلیه عوامل اجرایی امکان فرهنگیان نوروززی ادامه داد: مسافران که اصفهان را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند از روز ۱۴ فروردین ماه می‌توانند در مراکز فرهنگی و رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان اسکان یابند و این مراکز آماده خدمات رسانی هستند.

مدینه متذکر شد: تاکیدات لازم جهت جمع آوری تجهیزات اسکان مدارس و گندزدایی فضاهای آموزشی در اسرع وقت شده است تا در روز ۱۴ فروردین ماه دانش آموزان به راحتی در کلاسهای درس حاضر شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان، معادل حدود ۷ هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود.