به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس دانشگاه اصفهان تصریح کرد: عملیات بامداد شنبه ۲۵ فروردین سپاه بر اساس اصول «بازدارندگی» و «مقابله به مثل» ضروری بود و موجب تغییر موازنه قدرت در منطقه به نفع جبهه مقاومت به رهبری ایران شد. ، هرسیج در در بیست و ششمین جلسه شورای دانشگاه اظهار کرد:  هر ۲ اصل […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس دانشگاه اصفهان تصریح کرد: عملیات بامداد شنبه ۲۵ فروردین سپاه بر اساس اصول «بازدارندگی» و «مقابله به مثل» ضروری بود و موجب تغییر موازنه قدرت در منطقه به نفع جبهه مقاومت به رهبری ایران شد.

، هرسیج در در بیست و ششمین جلسه شورای دانشگاه اظهار کرد:  هر ۲ اصل «بازدارندگی» و «مقابله به مثل» در قرآن نیز تاکید شده است. اسلام تاکید دارد که مسلمانان در مقابله با دشمنان باید توانمندی خود اعم از نرم‌افزاری و سخت افزاری را که موجب بازدارندگی می‌شود، ارتقاء دهند و متناسب با جنایات انجام شده پاسخ قاطع به تجاوزکاران دهند.

وی افزود: سپاه اسلام کار بزرگی انجام داد و این اقدام در پاسخ به مطالبات مردم ایران به واسطۀ ارتکاب جنایات ماه‌های گذشته رژِیم اشغالگر در فلسطین اشعالی و کشورهای اطراف انجام شد.

رئیس دانشگاه اصفهان ادامه داد: در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی که آخرینِ آن حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق بود و موجب شهادت سردار زاهدی و یارانش شد، لازم بود جبهه مقاومت به رهبری ایران به این اقدامات پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: به لطف خدا، سپاه پاسداران پاسخی درخورِ جبهۀ مقاومت و البته در حد محدود به این اقدامات داد تا رژیم صهیونیستی و حامیانش مُتنبِّه شوند.

رئیس دانشگاه اصفهان اظهار داشت: به رغم خوف عده‌ای در باره عواقب این عملیات، ایران توانست در حملاتش به اهداف مورد نظر که بی‌سابقه نیز بود، دست یابد.

هرسیج افزود: بعد از سال ۱۹۶۷ که چهار کشور عربی به رژیم صهیونبستی حمله کردند که البته موجب از دست دادن اراضی کشورهای مصر، اردن و سوریه شد این نخستین بار بود که به این صورت این رژیم از سوی جبهه مقاومت به رهبری ایران تنبیه می‌شد.

وی اضافه کرد: این عملیات به نحو شایسته‌ انجام گرفت و ایران به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی ضرباتی وارد کرد، همان پایگاهی که حمله به کنسولگری ایران از طریق آن انجام شده بود.

رئیس دانشگاه اصفهان تصریح کرد: این حمله برخلاف جنایات رژیم صهیونیستی بدون آنکه کوچکترین صدمه‌ای به مردم غیرنظامی، مدارس و بیمارستان‌ها وارد کند توانست اُبهت، هیبت و هیمنه رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی را بشکند.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال تحت عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» اظهار کرد: نقش دانشگاهیان برای تحقق این شعار بسیار حائز اهمیت است.

هرسیج با معرفی آقای شهنام به عنوان مشاور جوان رئیس دانشگاه در امور دانشجویان تصریح کرد: انتظار من از مدیران این است که برای تحقق مشارکت دانشگاهیان در موضوع جهش تولید باید از ظرفیت دانشجویان به عنوان مشاور بهره‌مند شوند. وی افزود: همۀ معاونت‌ها و مدیران دانشگاه، موظفند از بین دانشجویان، یک نفر را به عنوان مشاور انتخاب کنند و این مشاوران باید در جلسات شوراهای دانشگاه شرکت و دیدگاههای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. برای کارکنان نیز یک نفر از اعضای شورای کارکنان باید با حضور در جلسه‌ها در اجرا و نظارت بر برنامه‌های دانشگاه مشارکت کنند.