به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:مهم‌ترین پروژه شهرداری اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ میزبانی شایسته از مسافران است. مصطفی نباتی نژاد رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داست:مهم‌ترین پروژه نوروزی شهرداری اصفهان میزبانی شایسته از گردشگران و ایران‌گردانی است که نوروز را برای خود هدف قرار دادند تا […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:مهم‌ترین پروژه شهرداری اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ میزبانی شایسته از مسافران است.

مصطفی نباتی نژاد رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داست:مهم‌ترین پروژه نوروزی شهرداری اصفهان میزبانی شایسته از گردشگران و ایران‌گردانی است که نوروز را برای خود هدف قرار دادند تا این جهان‌شهر زیبا و بی‌نظیر را ببینید.

وی افزود:بر اساس نظرسنجی که به‌طور روزانه از مسافران انجام می‌شود، با افتخار احساس می‌کنیم نمره بالایی در ارتباط با میزبانی از مسافران نوروزی کسب کرده‌ایم؛ البته مسافران پیشنهادها و دیدگاه‌های خود را اعلام می‌کنند و فرهنگ سپاسگزاری بین آن‌ها وجود دارد که ما نیز از آن‌ها قدردانی می کنیم‌.