به گزارش پیداگرنیوز، معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری دومین مرحله از مجموعه جشن های «ب» مثل بازیافت با هدف آموزش، فرهنگسازی و جلب مشارکت شهروندی و با تمرکز بر آموزش تخصصی کودکان و نوجوانان خبر داد. محمد بدیعی با اعلام این خبر توضیح داد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان از […]

به گزارش پیداگرنیوز، معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری دومین مرحله از مجموعه جشن های «ب» مثل بازیافت با هدف آموزش، فرهنگسازی و جلب مشارکت شهروندی و با تمرکز بر آموزش تخصصی کودکان و نوجوانان خبر داد.

محمد بدیعی با اعلام این خبر توضیح داد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان از اولین مرحله جشن «ب» مثل بازیافت در منطقه ۸ شهری، سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان به مناسبت روز دانش آموز، اقدام به برگزار این جشن در منطقه ۲ شهری کرده است.

وی با اشاره به اینکه این رویداد با همکاری شهرداری منطقه ۲اصفهان برگزار می شود، افزود: دومین جشن «ب» مثل بازیافت در محل پارک قلمستان واقع در خیابان امام خمینی (ره) برگزار می شود و طی آن ضمن برپایی ایستگاه فرهنگی، آموزش های مدیریت پسماند و بازی و نقاشی برای کودکان، ژتون دریافت هدیه از ایستگاه بازیافت نیز میان آن ها توزیع خواهد شد.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگسازی در برنامه های سازمان اضافه کرد: جلب مشارکت عمومی از طریق آگاهسازی، تغییر نگرش و اصلاح رفتار شهروندان بخش دائمی و مورد تاکید فعالیت های سازمان بوده و به طور مستمر از مرحله تولید محصولات آموزشی تا توزیع میان جامعه هدف و دریافت بازخوردها به همراه ارائه آموزش های میدانی ادامه دارد.

بدیعی همچنین با توصیه به شهروندان در خصوص همکاری با عوامل مجاز سازمان، تأکید کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان برای دریافت و جمع آوری گروه های مختلف پسماند شامل پسماندهای تر، خشک، جزء ویژه پسماندهای خانگی و پسماندهای حجیم برنامه مشخصی دارد که در نهایت به حفظ محیط زیست و توسعه پایدار شهری کمک می کند و از این رو لازم است شهروندان با مشارکت صحیح و اصولی، به تسهیل این مسیر کمک کنند.