به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از معرفی جاذبه‌های گردشگری ۲۸ شهرستان استان اصفهان در نمایشگاه تهران خبر داد. علیرضا ایزدی در حاشیه آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران از حضور تمامی شهرستان‌های استان به‌منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مناطق مختلف اصفهان خبر داد. […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از معرفی جاذبه‌های گردشگری ۲۸ شهرستان استان اصفهان در نمایشگاه تهران خبر داد.

علیرضا ایزدی در حاشیه آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران از حضور تمامی شهرستان‌های استان به‌منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مناطق مختلف اصفهان خبر داد.

وی گفت: امسال  در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، در یک اقدام نوآورانه تلاش کردیم تا تمامی فعالان گردشگری استان را در دو بخش دولتی و خصوصی گرد هم جمع کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در سال‌های گذشته شهرستان‌های استان اصفهان به‌صورت محدود و پراکنده در سالن‌های مختلف به ارائه فرصت‌های گردشگری خود می‌پرداختند، امسال و در یک اقدام هماهنگ با همکاری استانداری، شهرداری و سازمان همیاری‌های شهرداری‌ها، تمامی فعالان گردشگری استان ازجمله ۲۸ شهرستان استان، در غرفه عظیم اصفهان با بیش از ۲۰۰۰ مترمربع وسعت گردهم جمع شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: معرفی یکپارچه جذابیت‌های گردشگری و فرهنگی استان در قالب یک مجموعه از یک‌سو و فراهم کردن فرصت مناسب برای معرفی جذابیت‌های فرهنگی و گردشگری استان به بازدیدکنندگان به‌ویژه در نوروز پیش رو یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری منسجم غرفه اصفهان در این نمایشگاه بین‌المللی است.