به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،طبق ارزیابی نظام پیشنهادها در سطح ۶۷ اداره مخابرات منطقه اصفهان و بر مبنای شاخص های سرانه ارائه و تصویب پیشنهاد، ادارات برتر مشخص شدند. براساس مکاتبه مدیریت اداری و منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان، طبق این ارزیابی ادارات بازاریابی و فروش خانگی‏ با امتیاز ۱۷.۵ رتبه اول، مخابرات شهرستان نائین‏ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،طبق ارزیابی نظام پیشنهادها در سطح ۶۷ اداره مخابرات منطقه اصفهان و بر مبنای شاخص های سرانه ارائه و تصویب پیشنهاد، ادارات برتر مشخص شدند.

براساس مکاتبه مدیریت اداری و منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان، طبق این ارزیابی ادارات بازاریابی و فروش خانگی‏ با امتیاز ۱۷.۵ رتبه اول، مخابرات شهرستان نائین‏ با امتیاز ۱۵.۴ رتبه دوم و نگهداری و پشتیبانی سیستمهای دسترسی(کافو نوری)‏ با امتیاز ۱۲.۴ رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است؛ به منظور تقدیر از مشارکت کارکنان، مبلغ پاداش نقدی حوزه های برتر به ترتیب ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ، ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تعیین شده که صرفاً بین کارکنان مؤثر در نظام پیشنهادها توزیع می گردد.

همچنین از اداره نظارت و آزمایش و تحویل شبکه دسترسی (رتبه چهارم) و اداره کارگزینی ( رتبه پنجم) به واسطه مشارکت فعال قدردانی شد.