به گزارش پایگاه خبری پبداگرنیوز،سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر از معدوم سازی بیش از ۸ تن گوشت تاریخ‌گذشته از واحد عرضه کننده در خمینی‌شهر خبرداد. فضل الله صالحی گفت: در نظارت وبازرسی ناظران بهداشتی شبکه دامپزشکی، ۸ تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ گذشته از یک واحد بسته‌بندی گوشت قرمز کشف و از […]

به گزارش پایگاه خبری پبداگرنیوز،سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر از معدوم سازی بیش از ۸ تن گوشت تاریخ‌گذشته از واحد عرضه کننده در خمینی‌شهر خبرداد.

فضل الله صالحی گفت: در نظارت وبازرسی ناظران بهداشتی شبکه دامپزشکی، ۸ تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ گذشته از یک واحد بسته‌بندی گوشت قرمز کشف و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی افزود: پس از دریافت نمونه و حصول نتیجه مبنی بر قابل مصرف نبودن انسانی و انجام مکاتبه و دریافت دستورات لازم از مقامات قضائی، محموله به یکی از واحد‌های تبدیل ضایعات استان برای تبدیل به پودر گوشت منتقل و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی گفت: نظارت بهداشتی بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی از وظایف حاکمیتی و نظارتی سازمان دامپزشکی بوده و واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه کلیه واحد‌های عرضه گوشت قرمز، سفید، طباخی و رستوران‌ها را در همه ایام سال رصد و مورد بازرسی قرار می‌دهد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر از مردم خواست فرآورده‌های خام دامی را تنها از مراکز معتبر و از واحد‌هایی که لاشه‌های فروش آنها دارای مهر و برچسب کشتارگاه هستند تهیه و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی غیرمجاز، با شماره سراسری ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی تماس بگیرند.