به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نیاز شرق اصفهان به مترو گفت: از شهرداری و شورا درخواست دارم هرچه زودتر مطالعات خط سه را در دستور کار قرار دهند. محمدرضا فلاح در تذکری اظهار کرد: با تشکر از شهرداران و شوراهای دوره‌های قبل که در احداث مترو نقش […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نیاز شرق اصفهان به مترو گفت: از شهرداری و شورا درخواست دارم هرچه زودتر مطالعات خط سه را در دستور کار قرار دهند.

محمدرضا فلاح در تذکری اظهار کرد: با تشکر از شهرداران و شوراهای دوره‌های قبل که در احداث مترو نقش داشتند باید عنوان کنیم که در همه کلانشهرها ابتدا مناطق و مراکز و نقاط پرجمعیت شهر شناسایی شده و تلاش می‌کنند خط مترو ابتدا در آن مکان کشیده شود تا بار جمعیتی آن نقاط به نوعی پوشش داده شود.

وی افزود: در شرق اصفهان مراکز پرترددی داریم مانند دانشگاه آزاد که چندین هزار نفر دانشجو در این مسیر تردد می‌کنند. همچنین تردد در خیابان جی، تردد به باغ رضوان، میدان میوه و تره بار، شهرک صنعتی جی، فرودگاه شهید بهشتی، شهر رویاها و نمایشگاه بین المللی و تردد جمعیت ۱۵۰ هزار نفری در منطقه خوراسگان را شاهد هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از شهرداری و شورا درخواست دارم هرچه زودتر مطالعات خط سه را در دستور کار قرار دهند. چندین سال است پیگیری می‌کنیم و می‌گویند هنوز مطالعه‌ای صورت نگرفته است گزارش این موضوع نیز به شورا ارائه شود.

وی با اشاره به سامانه سرای ۱۰ گفت: حرکت خوبی در این راستا صورت گرفت و همه ما از آن حمایت کردیم اما اثرات آن‌ را مشاهده نکردیم. تلاش ما کاهش رفت و آمد مردم به مناطق شهرداری بود اما نه تنها کاهش نیافت بلکه مشکلات نیز بیشتر شد.

فلاح تصریح کرد: در خصوص رفع مشکلات این سامانه معاونت شهرسازی عزم جدی داشته باشد و حالا که حمایت شورا و شهرداری برای تقویت سرای ۱۰ وجود دارد تلاش شود تا مشکلات این سامانه برطرف گردد.