به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر کشور گفت: تلاش بر رفع نقاط حادثه خیز و کنترل‌های جاده‌ای با عزیمت دستگاه‌های مختلف برای مراقبت از ترددها از مصادیق پیشگیری از تصادفات است.   ، احمد وحیدی، در طرح رزمایش طرح ترافیکی زمستان ۱۴۰۲ افزود: موضوع حمل نقل موضوع جدی تحرک و حرکت بخش مهمی از عمر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر کشور گفت: تلاش بر رفع نقاط حادثه خیز و کنترل‌های جاده‌ای با عزیمت دستگاه‌های مختلف برای مراقبت از ترددها از مصادیق پیشگیری از تصادفات است.

 

، احمد وحیدی، در طرح رزمایش طرح ترافیکی زمستان ۱۴۰۲ افزود: موضوع حمل نقل موضوع جدی تحرک و حرکت بخش مهمی از عمر انسان را شامل می‌شود و مشکلاتی است که اگر به اندازه‌ی کافی به آن پرداخته نشود می‌تواند زیان بار باشد.

 

احمدی گفت: پلیس راهور، راهداری اورژانس، یگان‌های خدمت رسان و دیگر دستگاه‌ها تلاش‌های ارزشمندی دارند و سعی می‌کنند سفر راحت و ایمن برای مردم فراهم کنند.

 

وی افزود: تلاش بر رفع نقاط حادثه خیز و کنترل‌های جاده‌ای با عزیمت دستگاه‌های مختلف برای مراقبت از ترددها از مصادیق پیشگیری از تصادفات است

 

وزیر کشور گفت: باید حوادث و سوانح ترافیکی را به حداقل برسانیم، برای رسیدن به موقع به صحنه و انتقال سریع به مراکز درمانی نیازمند داشتن تجهیزات، دانش‌ها و فناوری‌های جدید است.

 

وی ادامه داد: باید به هشدارهای هواشناسی توجه کنیم در ایام اخیر مشاهده کردیم که در صعود به ارتفاعات دچار مشکلات شده بودند.

 

وزیر کشور گفت: همچنین در اربعین امسال شاهد کاهش تلفات با هماهنگی دستگاه‌ها بودیم.