به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،محمدباقر قالیباف با اشاره به ظرفیت‌ها و بسترهای موجود در کشور، گفت: مدیریت درست می‌تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی را برطرف کند.   ، دکتر محمدباقر قالیباف که صبح امروز یکشنبه، ۳ تیر ماه به منظور دیدار با جمعی از مراجع تقلید و آیات عظام قم وارد این شهر شده بود […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،محمدباقر قالیباف با اشاره به ظرفیت‌ها و بسترهای موجود در کشور، گفت: مدیریت درست می‌تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی را برطرف کند.

 

، دکتر محمدباقر قالیباف که صبح امروز یکشنبه، ۳ تیر ماه به منظور دیدار با جمعی از مراجع تقلید و آیات عظام قم وارد این شهر شده بود به دیدار آیت‌الله کریمی جهرمی از مراجع عظام تقلید، رفت و با وی گفت و گو کرد.

 

دکتر قالیباف در این دیدار، مشارکت موثر را یکی از شاخص‌های اصلی قدرت ملی دانست که تأثیر بسزایی در حل مشکلات در ابعاد داخلی و خارجی دارد و گفت: انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و یکی از بهترین بسترهای موجود برای حل مشکلات کشور بر مبنای قانون است.

 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه مشارکت بالا و انتخاب فرد شایسته می‌تواند بخش مهمی از مشکلات کنونی کشور را برطرف کند، اظهار داشت: ما در کشور ظرفیت و شرایطی داریم که مدیریت آنها می‌تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کند.

مشکلات کشور را گردن دیگران انداختن دعوای کودکانه است

آیت‌الله کریمی جهرمی نیز در دیدار با بیان اینکه امروز مردم در سختی و تنگنا قرار گرفته اند و لازم است تا مسئولان با اقداماتی که برای رضای خدای الهی برنامه ریزی می‌کنند مشکلات آنها را برطرف کنند، گفت: اگر مسئولان اقدامات و کارهای خود را برای رضای حضرت حجت بن الحسن(عج) انجام دهند متوجه خواهند شد که تا چه اندازه کارهای آنها پربرکت و تاثیرگذار خواهد بود.

 

این استاد حوزه علمیه قم در ادامه تصریح کرد: مسوولان باید بدانند که طبق تصریح آیات الهی، خداوند متعال، انبیا و مؤمنان شاهد و ناظر اقدامات و کارهای آنها هستند، از این رو امام زمان(عج) نیز همواره شاهد اعمال ما هستند و باید کاری کنیم که مورد رضایت ایشان باشد.

 

وی ادامه داد: مسئولان باید با مردم صادقانه صحبت کنند و رفتار شفافی داشته باشند و آنها را در ترس و تردید قرار ندهند؛ آنها باید با مردمی که به آنها اعتماد کرده و به دعوت آنها لبیک گفته‌اند در کمال صداقت رفتار کنند.

 

آیت الله کریمی جهرمی در ادامه با بیان اینکه طی چندسال گذشته بارها به مسئولان تذکر داده‌ام که مشکلات کشور را به گردن دیگران نیندازند و اگر قصوری داشته اند به آنها اعتراف کنند و در صدد جبران برآیند، تأکید کرد: مسئولان باید تحمل شنیدن انتقادات را داشته باشند. متاسفم برای گفتن این سخن ولی باید بدانیم که مشکلات کشور را به گردن دیگران انداختن مانند دعوای کودکان است.

 

این مرجع عالیقدر ادامه داد: منتقدین را نباید به ضدانقلاب و‌ ضد اسلام و غیره خطاب کنیم، رویه اهل بیت(ع) اینگونه نبوده و آنها با ‌مردم با خوشبینی برخورد می‌کردند. مسئولان باید یک درصد احتمال دهند فردی که به آنها انتقاد می‌کند از سر دلسوزی این کار را انجام می‌دهد.