به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از مشارکت ۳۷ درصدی واجدین شرایط استان، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، خبر داد. ، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، شنبه دوازدهم اسفندماه، گفت: علی‌رغم توطئه بدخواهان و دشمنان مردم ایران اسلامی، که درصدد بودند تا انتخابات […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از مشارکت ۳۷ درصدی واجدین شرایط استان، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، خبر داد.

، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، شنبه دوازدهم اسفندماه، گفت: علی‌رغم توطئه بدخواهان و دشمنان مردم ایران اسلامی، که درصدد بودند تا انتخابات کم رونق برگزار شود اما با هوشیاری مردم این فتنه محقق نشد.

وی ادامه داد: در دوره گذشته مجموعه آراء اخذ شده در استان ۳۶ درصد از واجدین شرایط بود و در این دوره بالغ بر ۳۷ درصد از واجدین شرایط در استان اصفهان در انتخابات شرکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: نتایج رسمی انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان را در ساعات پیش رو به استحضار مردم خواهیم رساند.