به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، استاندار اصفهان گفت: مشارکت همگانی در انتخابات معادلات سطح بین‌المللی را تغییر خواهد داد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید. ، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، چهارشنبه دوم اسفندماه، در جریان سفر به شهرستان خمینی‌شهر، در همایش حماسه و ایثار شهر درچه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، استاندار اصفهان گفت: مشارکت همگانی در انتخابات معادلات سطح بین‌المللی را تغییر خواهد داد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، چهارشنبه دوم اسفندماه، در جریان سفر به شهرستان خمینی‌شهر، در همایش حماسه و ایثار شهر درچه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به نهضت حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب ما تنها جابه‌جایی یک نظام سیاسی از پادشاهی پهلوی به جمهوری اسلامی نبود.

وی ادامه داد: انقلاب ما یک حرکت مستمر و مداوم است و حضرت امام(ره) با انقلاب دو رویکرد اساسی را در جامعه دنبال می‌کردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: حضرت امام راحل ضمن توجه به مسائل مادی و دنیوی، تشکیل یک جامعه خداپسند و انسان ساز با نگاه توحیدی را دنبال می‌کردند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: با این تعریف متوجه می‌شویم که انقلاب صرفاً جابه‌جایی حکمرانان نبود و البته انقلاب پایان ندارد زیرا مادامی که به دنبال توسعه این مکتب هستیم انقلاب نیز جریان خواهد داشت.

وی ادامه داد: ارزیابی خودمان با مأموریت‌های انقلاب مسیری است که بایستی مستمراً طی شود تا این حرکت به قله خود برسد.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: در چهل و پنج سال گذشته فراز و فرود‌هایی را داشته‌ایم اما در کلیت مسیر به درستی حرکت کرده‌ایم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: کافی است تا نگاهی به آمار دستاوردهای انقلاب اسلامی بیندازیم تا متوجه جایگاه ایران اسلامی در منطقه و جهان شویم.

مرتضوی تصریح کرد: هیچ قله‌ای از علم و فناوری وجود ندارد که جوانان این سرزمین به آن دست نیافته باشند.

وی ادامه داد: کشوری که هیچ سهمی در علم فضایی دنیا نداشت، امروز رقیب اصلی سایر کشورها است.

استاندار اصفهان گفت: ما میراث‌دار فرهنگ ایثار و شهادتی هستیم که ریشه در منش پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت(ع) دارد.

وی با اشاره به اینکه مقدمه چنین فرهنگی خداباوری است، ادامه داد: این فرهنگ و منش باعث شد تا انقلاب اسلامی امتداد یابد، جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و شهادت را در خود حفظ کند فرزندانش همانند شهید بزرگوار سردار سلیمانی می‌شوند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: در یکسال اخیر دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا اخبار مسرت‌بخش به گوش مردم نرسد.

وی متذکر شد: در شش ماهه اخیر ۳۳ هزار پروژه با اعتباری قریب به ۶۰۰ هزار میلیارد تومان در کشور ما افتتاح شد.

مرتضوی گفت: دشمن با ابزار رسانه‌ای جدید و جنگ ترکیبی که علیه مردم ما به راه انداخته است نمی‌گذارد اخبار خوب و امیدآفرین به گوش مردم برسد.

وی متذکر شد: اکنون نیز انتخابات را در پیش داریم و دشمن به دنبال خود اکثریت پنداری و القاء ناامیدی در جامعه و آینده ایران اسلامی است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: از ابتدای سال مقام معظم رهبری آحاد مردم را به مشارکت همگانی در انتخابات دعوت و توصیه کردند زیرا ایشان می‌دانند که دشمن چه افکار پلیدی را در ذهن می‌پروراند.

مرتضوی ادامه داد: مشارکت همگانی در انتخابات معادلات سطح بین‌المللی را تغییر خواهد داد و قدرت نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

وی در پایان گفت: از این رو همه مردم از جمله مردم دیندار شهر درچه و شهرستان خمینی‌شهر را به حضوری پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت میکنم.