به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با حکم مدیر مخابرات منطقه اصفهان، حمیدرضا ملکی با حفظ سمت، به عنوان مسئول مخابرات شهرستان جرقویه معرفی شد. با حکم اسماعیل قربانی مدیر مخابرات اصفهان حمیدرضا ملکی به عنوان مسئول مرکز مخابرات جرقویه معرفی و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی بهروزی و موفقیت گردید. محمد هیبتیان معاون شبکه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با حکم مدیر مخابرات منطقه اصفهان، حمیدرضا ملکی با حفظ سمت، به عنوان مسئول مخابرات شهرستان جرقویه معرفی شد.

با حکم اسماعیل قربانی مدیر مخابرات اصفهان حمیدرضا ملکی به عنوان مسئول مرکز مخابرات جرقویه معرفی و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی بهروزی و موفقیت گردید.

محمد هیبتیان معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه گزارشی از اقدامات و خدمات مخابرات در این شهرستان ارائه داد و همدلی و همیاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان را شرط لازم برای تحقق توسعه مخابراتی دانست.

گفتنی است، قاسم محمدی رئیس اداره بازرسی و رئیس قبلی اداره تابعه نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از خدمات توسعه ای مخابرات در سالهای گذشته در سطح شهرستان جرقویه پرداخت.

لازم به ذکر است، پیشنهاد تشکیل چهار شهرستان هرند، جرقویه، ورزنه و کوهپایه ابتدا در استانداری اصفهان و نهایتاً در وزارت کشور مطرح شد و نهایتاً بنا بر دستور وزیر کشور، این پیشنهاد در کمیسیون سیاسی و دفاعی ریاست جمهوری بررسی شد و به تصویب هیئت دولت رسید.