به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار منطقه ۵ اصفهان از مرگ کارگر پارک باغ وحش صفه اصفهان در قفس خرس‌ها خبرداد. حسین کارگر گفت: در این حادثه یک کارگر ۶۵ ساله که برای دادن وعده غذایی داخل قفس خرس‌ها شده بود مورد حمله دو توله خرس قرار گرفت و جان خود را از دست داد. […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار منطقه ۵ اصفهان از مرگ کارگر پارک باغ وحش صفه اصفهان در قفس خرس‌ها خبرداد.

حسین کارگر گفت: در این حادثه یک کارگر ۶۵ ساله که برای دادن وعده غذایی داخل قفس خرس‌ها شده بود مورد حمله دو توله خرس قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

وی افزود: این خرس‌ها در قفس‌های ویژه نگهداری می‌شوند و برای غذا دادن دریچه جداگانه‌ای دارند که احتمال می‌دهیم در زمینه بستن این دریچه بی احتیاطی صورت گرفته که منجر به این اتفاق شده است.

معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان هم با اشاره به اینکه این خرس‌ها از گونه خرس قهوه‌ای هستند و مجوز نگهداری در باغ وحش دارند، گفت: این کارگر که تجربه فراوانی در این باغ وحش داشته و دو توله خرس ۵ ساله را از زمان تولد رسیدگی می‌کرده با اطمینان از آسیب ندیدن در نوبت دوم غذا دادن به خرس‌ها بر اثر بی احتیاطی مورد حمله آن‌ها قرارگرفت و در اثر جراحات شدید در دم جان باخت.

حسین اکبری افزود: این حادثه بقدری بسرعت اتفاق افتاد که تیم‌های مستقر در باغ وحش نتوانستند این کارگر را از دست خرس‌ها نجات دهند.

گفتنی است؛ پرونده این حادثه برای بررسی علت فوت به پزشکی قانونی ارسال شده و نتایج نهایی آن بزودی اعلام می‌شود.