به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده شهرستان اصفهان جزئیات مرگ مشکوک یکی از شهروندان در درون چاه ۹ متری منزلش را تشریح کرد. سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر  مرگ مشکوک یک شهروند در درون چاه منزلش واقع در چهار باغ خواجو بلافاصله ماموران […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده شهرستان اصفهان جزئیات مرگ مشکوک یکی از شهروندان در درون چاه ۹ متری منزلش را تشریح کرد.

سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر  مرگ مشکوک یک شهروند در درون چاه منزلش واقع در چهار باغ خواجو بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به همراه نیروهای آتش نشانی و گروه های امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تلاش چندین ساعته و بدون وقفه عملیات آوار برداری چاه ۹ متری و تونل های حفر شده داخلی آن انجام و نهایتاً جسد این شهروند از داخل چاه خارج و به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در خصوص جزئیات این حادثه گفت: برابر اظهارات همسر متوفی وی  برای پیدا کردن گنج اقدام به حفر چاه عمیقی در داخل منزل قدیمی خود کرده بود  که صبح امروز ناگهان دهانه داخلی چاه ریزش پیدا کرد و این حادثه باعث مرگ او شد